سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فال روزانه 29 بهمن

?? فال روزانه
سه‌شنبه 29 بهمن


?? فروردین

امروز با بی‌حوصلگی و کسالت از رختخواب بلند شده‌اید و حال‌و‌حوصله چندانی ندارید. ریشه بی‌حوصلگی شما در بدبینی‌تان نهفته است و به جای اینکه اجازه دهید این روحیه روز شما را خراب کند، امروز به خودتان قول بدهید که بد‌بینی را کنار بگذارید و با عینک خوش‌بینی به دنیا نگاه کنید. انسان انتقام‌جویی هستید و قصد دارید کار بدی که یکی از آشنایان در حق شما انجام داده را تلافی کنید. اما این رویکرد به غیر از بدنامی شما چیزی به دنبال نخواهد داشت و به جای تلافی این کار ناشایست، از این کار چشم‌پوشی کنید و به این فرد ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مشکلات مالی زیادی دارید.

?? اردیبهشت

روز خوبی را شروع‌ نکرده‌اید و حادثه‌ای وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند، در نتیجه امروز را با احتیاط‌ کامل به پایان برسانید و بیشتر از همیشه مواظب سلامی‌تان باشید. مدت زیادی است که وقت کافی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کرده . امروز زمان مناسبی است تا مدتی در کنار اعضای خانواده بنشینید و به آنها ثابت نمایید که از بودن در کنارشان لذت می‌برید. سفری تفریحی در پیش دارید، این سفر را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. انسان خلاقی هستید و ایده‌ بکری برای انجام کاری خلاقانه‌ و نوآورانه به سر شما زده است، این ایده را امروز اجرا کنید اما به خاطر داشته باشید که برای به پایان رساندن این ایده، با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

?? خرداد

اهل ورزش و فعالیت‌های پرتحرک نیستید و این وضعیت سلامتی‌ شما را به خطر انداخته است، امروز زمان خوبی است که آستین بالا بزنید و با ثبت‌نام در باشگاه‌ ورزشی، نه تنها سلامت جسم خود را تضمین کنید، بلکه با ورزش و تحرک به لحاظ روحی نیز شرایط ذهنی‌تان را بهبود بخشید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مشکلات مالی لحظه‌ای دست از سر شما بر نمی‌دارند، قبل از اینکه این وضعیت شما را از پا دربیاورد، با پس‌انداز و صرفه‌جویی، فکری به حال مشکلات مالی خود بردارید و در آینده حواس‌تان بیشتر به دخل‌‌وخرج‌های‌تان باشد. آشنایان بر این باور هستند که شما مهره مار دارید و اطرافیان را جذب خود می‌کنید. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای باز کردن گره‌ای که در کارتان افتاده داوطلب می‌شوند.

?? تیر

دوستان باوفا و مهربانی دارید و همیشه روی کمک آنها حساب کرده‌اید، امروز به مشکلی بر می‌خورید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این‌بار نیز دوستان قدیمی به کمک‌تان می‌آیند و شما را با مشکلات تنها نمی‌گذارند. امروز فردی از شما درخواست کمک مالی می‌کند، اما از آنجایی که شرایط مالی خوبی ندارید، بهتر است که دست رد به سینه این فرد بزنید، در غیر این‌صورت ثبات‌ مالی‌تان مختل خواهد شد. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید، اما به خاطر داشته باشید که ماه همیشه پشت ابر نمی‌ماند و دیر یا زود این رابطه برملا خواهد شد، در نتیجه قبل از اینکه این رابطه پنهانی کار دست‌تان بدهد، فکری به حال این وضعیت بردارید و آبروداری کنید.

?? مرداد

به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را شروع کرده‌اید و از جانب اعضای خانواده پولی به شما می‌رسد و مشکلات مالی‌تان از بین خواهد رفت. به اعضای منزل در کارهای خانه کمک نمی‌کنید و این روحیه زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده است. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز سهم‌ بیشتری از کارهای منزل را بر عهده بگیرید و به اهل خانه ثابت کنید که از هر فرصتی برای کمک به آنها کمک می‌گیرید. امروز قرار است با همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیرون بروید و گشتی عاشقانه در بیرون از منزل بزنید، اما از آنجایی که مواظب حرف‌های‌تان نیستید، ممکن است حرفی بزنید و این حرف موجبات دلخوری و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند.

?? شهریور

امروز بعد‌ازظهر قرار است با دوستان قدیمی بیرون بروید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید، اما مواظب خرج‌های خود باشید چرا که احتمال ولخرجی شما وجود دارد. روز خوبی را شروع نکرده‌اید و اگر حواس‌تان را جمع نکنید، احتمال سرقت مال‌و‌اموال‌تان وجود دارد، در چنین روزهایی شش‌دانگ حواس‌تان به دارایی‌های‌تان باشد و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که مالی از دست ندهید.


?? مهر

مدتی است که بیمار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما امروز بخت با شما یار است و نشانه‌های بهبود را در وجود نازنین‌تان احساس خواهید کرد. این وضعیت در روزهای آینده ادامه پیدا خواهد کرد و بهبودی کامل حاصل می‌شود. زبان تند و تیزی دارید و اطرافیان و به‌خصوص اعضای منزل از زبان تند شما در امان نیستند. این وضعیت به غیر از دلخوری چیزی به دنبال ندارد و امروز زمان مناسبی است که زبان‌تند و تیز خود را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و دوستی صحبت کنید. به لحاظ کاری دستاوردهای چندانی در زندگی نداشته‌اید و این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را به دنبال داشته‌ است. دلیل موفق‌ نبودن خود را در نبود مهارت و استعداد جستجو کنید و امروز تصمیم بگیرید که با افزایش مهارت و توانایی‌های خود، درهای تازه‌ای از موفقیت و پیشرفت را باز کنید.

?? آبان

اهل پس‌انداز و صرفه‌جویی نیستید و این رویکرد شما را به لحاظ مالی تحت‌فشار قرار داده است. ادامه این وضعیت به غیر از ورشکستگی و مخمصه‌های مالی چیزی برای شما به دنبال ندارد و امروز تصمیم بگیرید که با پس‌انداز و صرفه‌جویی، آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. امروز تغییری مهم در منزل یا محل‌کار شما صورت می‌گیرد و از آنجایی که برای این تغییر آمادگی ندارید، از این اتفاق ناراحت می‌شوید. اما مطمئن باشید کسی از تغییرات سازنده ضرر نکره است و این تغییر فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و امروز از صبح که از خواب بلند‌شده‌اید، احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر هستید.

?? آذر

انسان مؤدب و مبادی آدابی هستید و کسی تاکنون ترشرویی و بداخلاقی شما را ندیده، این روحیه شما را به فرد محترمی تبدیل کرده و اطرافیان از آشنایی با شما لذت می‌برند. چنین رویکری را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از احترام و رفتارخوش ضرر نکرده است. توانایی‌های خود را باور ندارید و همیشه خودتان را دست کم می‌گیرید، این روحیه نه تنها شما را از همقطاران‌تان عقب انداخته، بلکه به لحاظ روحی نیز دچار افسردگی شده‌اید. از امروز به بعد توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و مطمئن باشید چیزی از دیگران کم ندارید. بیش‌ازحد از همسر یا عشق‌زندگی‌تان انتظار دارید و زندگی را به ایشان سخت‌گرفته‌اید، قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند، سخت‌گیری‌ها را کنار بگذارید و اشتباه‌های عشق‌زندگی‌تان را ببخشید.

?? دی

امروز به مهمانی یا جلسه کاری دعوت شده‌اید و در این مراسم با افراد مهم و سرشناسی ملاقات خواهید کرد. این آشنایی را به فال نیک بگیرید و ارتباطات خود را با این افراد تقویت کنید. ایده‌ای به ذهن شما خطور کرده و احساس می‌کنید که این ایده زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. اما بهتر است قبل از هرگونه اقدامی برای اجرایی کردن این ایده با اطرافیان مشورت کنید، چه بسا این ایده آنچنان که شما فکر می‌کنید اهمیت نداشته باشد. روز بسیار شلوغی را در پیش‌ دارید، اما کارها راحت‌تر از چیزی که حتی فکرش را هم بکنید به پایان می‌رسد و در انتهای روز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید تا خستگی‌های روز از تن‌تان بیرون رود.

?? بهمن

اهمیتی به سلامتی خود نمی‌دهید و ادامه این رویکرد، کار شما را به بستر بیماری خواهد کشاند. امروز زمان مناسبی است که به خودتان قول بدهید از اکنون به بعد بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که هرگز کارتان به دوا و دکتر نکشد. قصد سرمایه‌گذاری در کاری را دارید و بر این باور هستید که این سرمایه‌گذاری، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند. اما بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، با افراد اهل‌فن و متخصص مشورت کنید و جوانب مختلف این سرمایه‌گذاری را کاملاً بررسی نمایید. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر نه‌تنها زمینه شادی و خوشحالی شما را فراهم می‌کند، بلکه موجبات شادی اهل منزل را مهیا خواهد کرد.

?? اسفند

امروز فرصتی برای انجام کارهای خیر دست می‌دهد، این فرصت را مغتنم بدانید و با انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه به لحاظ فکری به آرامش برسید. یکی از دوستان بسیار قدیمی امروز از شما درخواست پول می‌کند، اما پرداخت پول به این فرد، وضعیت مالی‌تان را بی‌ثبات خواهد کرد. در نتیجه از این دوست عذرخواهی نمایید و به ایشان قول بدهید که در اولین فرصت، هر کمکی که از دست‌تان بر بیاید را برای وی انجام خواهید داد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما ترتیب داده و قصد دارد تا حسابی شگفت‌زده تان کند، این شرایط را به فال نیک بگیرید و شب‌وروزی عاشقانه را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید. کارها را به کندی انجام می‌دهید و دقت و سرعت لازم را ندارید.

*************************

دنبال یه باغ تالار خوب و ارزون میگردی ؟؟؟؟
تشریفات ژوان

 

باغ عروسی در شرق تهران

باغ عروسی 
تشریفات عروسی 
تشریفات مجالس  
خدمات مجالس

 

کسب تخصص و وورد تضمینی به بازار کار در آموزشگاه کامپیوتر پرتو 

کلاس آموزش فتوشاپ

کلاس های آموزش icdl

آموزشگاه طراحی سایت